Poradenství

  • Potřebuji, aby si ředitelé udělali čas na kvalitu.
    Jsme skoro nejdražší pracovní síla na světě. Jak chcete prodat?
    Dají se na asijské trhy prodávat „levné“ výrobky?
    Všichni jsou certifikovaní. Opravdu je v kvalitě vše hotovo a nemusíte jí věnovat pozornost?
  • Klíčové požadavky dnešní doby plníme se „zastaralými“ organizačními strukturami a „zastaralými“ náplněmi práce. Zastavte se, zamysleme se. K čemu jsou firmě pracovníci Kvality? Co je jejich hlavní náplní práce?
    Máte dost kvalitářů? Nejste „přeštíhlení“? Ano, podnikání je riziko, ale neriskujete už neúnosně? Kontrolujete klíčové parametry výrobků tak, aby nebyl „průšvih“?
  • Chcete mít konkurenční výhodu v kvalitě?
    Dnes je to velice jednoduché! Neváhejte, dokud je ještě čas!
    Vyberte výrobek, který bude kvalitativní vzor (nebude levný), a vyzkoušejte, co na to zákazníci (a konkurence).
  • Motivace ke kvalitě.
    Je naivní a škodlivé používat zmetkové řízení jako motivaci pracovníků ke kvalitě. Je to jednoduché sledovat reklamace, ale jedná se o naprosto nepřesná čísla a nedoporučuji na ně navázat odměny za kvalitu.
  • Audit výrobku.
    Není důležité, jak se dělá, ale proč! Dělejte ho tak, aby vám pomáhal!
  • Audit kontrolní technologie.
    Máte správně určeny kritické znaky a vady výrobku?
    Kontrolujete správně a se zárukou ty nejdůležitější parametry výrobku?
    Mohou vaši zákazníci oprávněně zrušit vstupní kontrolu?